Om Enneagrambrancheforeningen

_

Enneagrambrancheforeningen (EBF) i Danmark er en forening for skoler og professionelle udbydere af Enneagramuddannelser i Danmark.

Enhver Enneagramskole eller Enneagramuddannelsesudbyder, der opfylder kriterierne for de omfattede uddannelser kan ansøge om medlemskab.

EBF’s formål er at sikre høj kvalitet for undervisning i Enneagrammet på skoler og uddannelsessteder i Danmark. Der sigtes dermed mod at enhver skole eller udbyder, der har medlemskab af EBF, yder en høj kvalitet i afholdelse af Enneagramkurser og -uddannelser såvel i teori, som i praksis.

Hensigten med EBF er, at Enneagramuddannelser lever op til en række kriterier, således at kursister og virksomheder har et klart billede af og en garanti for, indholdet af teori og praksis på de enkelte Enneagramuddannelser.

EBF omfatter pt. Enneagramskoler og udbydere af Enneagramuddannelser i Danmark. I nær fremtid vil EBF også omfatte andre slags udbydere afhængig af kunders og udbyderes interesse.

EBF tilslutter sig IEA Globals ”Code of Ethics, som skal være med til at sikre etisk brug af Enneagrammet samt commitment fra medlemmer af Enneagrambrancheforeningen.

Ved indmeldelse og underskrift erklærer skolens ejer(e) sig indforstået med at efterleve IEA Globals ”Code of Ethics og etisk brug af Enneagrammet.

Enneagram Basic, Practitioner og Master uddannede, fra brancheforeningens medlemmer, forventes følge disse retningslinjer. Enneagramskoler og Enneagram Professionelle, som er medlem af brancheforeningen skal følge IEA Globals ”Code of Ethics.